W dobie PRL-u, w każdej restauracji, barze, sklepie, punkcie usługowym, itp. prowadzona była „Książka skarg i wniosków” znana bardziej jako „Książka skarg i zażaleń”. Był to cienki szkolny zeszyt z odpowiednim tytułem na okładce, ponumerowanymi i opieczętowanymi stronami tak by nikt nie mógł wyrwać kartki z niewygodnym wpisem. Wpisów zazwyczaj tak i tak nie było gdyż zeszyt zawsze wisiał poza zasięgiem klienta. Od początku istnienia Oberży PRL®, to jest od 2010 roku, też posiadamy "Książkę Skarg i Zażaleń". Przez lata nagromadziliśmy takich zeszytów - książek już kilka. Nasi goście mogą nimi zawsze swobodnie dysponować i wpisywać w nich swoje uwagi. Towarzyszki i Towarzysze dziękujemy Wam za przekazane uwagi oraz miłe słowa uznania dla naszej pracy. Poniżej niektóre wpisy z naszych „Książek skarg i wniosków”:
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków
Książka Skarg i Wniosków